Skip to content

Efter sommar

18 augusti, 2015

Karl-Petter Thorwaldsson Nisse Hellberg Karin Volo Gunilla Röör Arkan Asaad Olle Jönsson Maxida Märak Kristina Sandberg Stig Grybe Alexander Ekman Annika Norlin Owe Sandström Fredrik Reinfeldt Bea Åkerlund Ben Gorham Magdalena Gerger Daniel Poohl Zara Larsson Alice Teodorescu Seinabo Sey Maria Strømme Ulla Skoog Åsa Jinder

Även om sommaren inte är över än har sommarpraten tystnat. Också i år försökte jag hinna med att lyssna på alla program under sändningsperioden. Jag klarade det nästan, det finns några få eftersläntrare som jag kanske hinner med under augusti.

Det jag stört mig på i sommar är att vissa sommarprat varit för pratiga (!), överanvändningen av uttrycket ”där och då” och de ljudliga inandningarna. För dig som inte lyssnat (färdigt) än får du mina tips här.

Om du vill bli berörd: Maxida Märak, Åsa Jinder

Om du vill dansa: Alexander Ekman

Om du vill höra bra musik: Karin Volo, Alexander Ekman, Fredrik Reinfeldt

Om du vill veta mer om samhällets obalans (både nu och historiskt): Maxida Märak, Kristina Sandberg, Annika Norlin

Om du vill höra ett bra prat: Karl-Petter Thorwaldsson, Maxida Märak, Kristina Sandberg, Alexander Ekman, Annika Norlin, Fredrik Reinfeldt, Alice Teodorescu, Åsa Jinder

No comments yet

Skriv något här

