Skip to content

Lucka 17: kärlek

17 december, 2014

kärlek

 

Ibland är det enklare att läsa böcker om relationer, kärlek och (relativt) lyckliga slut. Ibland är det mycket enklare än alla andra bokprojekt jag har, även om de kanske inte håller allra högsta litteraturkvalitet.

Några jag dock kan rekommendera i genren är Recipe for love och Thursdays in the Park. Och jag måste erkänna att jag skrattade flera gånger när jag läste Love, Rosie (trots att jag tyckte den påminde lite väl om En dag) även om jag inte alls kan förstå hur man kan göra film av en brevroman).

Bokkalendern är en sammanfattning av bokåret på bloggen med gamla och nya boktips.

No comments yet

Skriv något här

