Skip to content

En månad senare

1 juni, 2014

20140601-225002.jpg 

 

För en månad sedan antog jag Saras utmaning om att göra maj till detox-månad. Under maj undvek jag gluten, mjölk, ägg, soja, jordnötter och socker, och avvek bara några få tillfällen då jag antingen var bortbjuden eller åt ute. Jag vardagsmotionerade minst 30 minuter alla dagar utom tre, men den övriga träningen kom aldrig igång.

Jag är nöjd med att ha klarat 2 av 3 föresatser i min detox.may och min IBS-mage mår mycket bättre. Utmaningen framöver blir att hitta en balans med maten, d.v.s. att inkludera gluten, mjölk, ägg, soja, jordnötter och socker vid väl valda tillfällen, och så klart att börja träna.

En del av er kanske tränar inför strandsäsongen – eller oroar er inför den. Nästa vecka ska jag avslöja hur du enkelt får strandkroppen!

3 kommentarer leave one →
  1. 2 juni, 2014 04:20

    GÖTT jobbat!!!

Trackbacks

  1. Så får du strandkroppen – snabbt och enkelt | livet med andra ord

Skriv något här

