Skip to content

Mjölkfria snacks

13 maj, 2014

rawbite

 

När jag blir akut sötsugen (eller hungrig) på stan är mitt absoluta favoritsnacks Raw bite cacao – och ni ser ju alla vilken som är populärast i butiken. Dock är den ganska dyr så den som har recept på liknande får gärna höra av sig!

När jag är sugen på något sött hemma äter jag gärna (frysta) bär med tillbehör som vaniljyoghurt, mandel och kokos, och om jag har tålamod att vänta mixar jag banan med kakao och fryser in till ”glass” men nästa gång tror jag det blir chunky monkey istället.

No comments yet

Skriv något här

