Skip to content

Bokyatzy, slutresultat

1 september, 2013

För ungefär tre månader sedan utmanade jag mig själv i bokyatzy och nu är spelandet slut. Jag hamnade på 87 poäng (tur det inte var vanligt yatzy…) och är nöjd med både resultat och alla böcker jag fått läst. Tråkigt att jag inte hann med sista boken i min enda ofullständiga kategori (Tjejsommar), men när det bara är två timmar kvar och det återstår 200 sidor får även en snabbläsare som jag se mig besegrad.

Det här var en rolig utmaning och jag gör gärna om den eller testar någon annan bokutmaning, men för tillfället känns det skönt att få läsa precis vad jag vill och inte behöva redovisa alla böcker eller välja kategori att placera dem i.

Skriv något här

