Skip to content

Månadsmatchen

8 februari, 2013

2013-02-04 12.10.22

 

Tyvärr orkar jag inte läsa böcker som gör mig arg för tillfället därför har månadsmatchen-böckerna inte blivit lästa än (Vegomyten gör mig nämligen otroligt irriterad!). Jag vill läsa och jämföra dem, men det får bli senare.

För att underlätta och hinna med tänker jag att kommande månadsmatch får pågå i två månader istället för en. Kampen i februari och mars står mellan två svenska poeter och nobelpristagare: Tomas Tranströmer och Verner von Heidenstam. Läs dem du också!

No comments yet

Skriv något här

