Skip to content

Nyårslöfte

3 januari, 2013

För ett år sedan lovade jag att inte börja nästa år (dvs 2013) med dåligt pluggsamvete och ogjorda inlämningsuppgifter.

Jag pluggade så mycket jag bara orkade veckan innan jul för att jag skulle kunna ta två veckors jullov (något de flesta studenter inte har eftersom den s.k. höstterminen inte slutar förrän i mitten av januari) och kunde därmed också börja det här året med ett infriat nyårslöfte!

Mitt blogglöfte för 2013 kan du läsa här.

2 kommentarer leave one →
  1. 6 januari, 2013 02:35

    Härligt att börja året så, det gjorde du bra!

    • 6 januari, 2013 17:24

      Tack! Synd bara att tenta och uppsats ändå finns i bakhuvudet…

Skriv något här

