Skip to content

Boklöfte 2013

31 december, 2012

Precis som Kamilla på Adlibris vill jag avlägga ett nyårslöfte i bokform inför det nya året.

Jag skulle förvisso vilja göra allt det som hon skriver om (läsa klassiker, allt det olästa i bokhyllan hemma etc.) men har kommit fram till ett annat boklöfte för det kommande året. Oavsett hur långa mina boklistor är vill jag ta till vara de boktips jag personligen får och lovar att försöka läsa dem inom en månad under 2013.

Vad lovar du?

3 kommentarer leave one →
  1. 2 januari, 2013 06:32

    Hmm, har nog inga boklöften… Förutom att försöka få tag på så många böcker på svenska som möjligt då jag verkligen föredrar att läsa böcker på just svenska

Trackbacks

  1. Nyårslöfte « livet med andra ord

Skriv något här

