Skip to content

Bokkalender 17: spänning

17 december, 2012

DSC01295

 

Till skillnad från många andra tycker jag faktiskt om att läsa deckare, speciellt när jag vill koppla av (och inte vill läsa en svår roman). Det finns både riktigt bra och riktigt dåliga, precis som i alla andra genrer.

De jag har läst under året och kan rekommendera är Till skogs så klart, The Likeness, Jungfrudansen och Ann Rosmans Marstrands-serie.

Bokkalendern är en sammanfattning av bokåret på bloggen med gamla och nya boktips.

3 kommentarer leave one →
  1. 19 december, 2012 04:54

    Jag är lite tvådelad till deckar. Gillar dem eg inte men så lite då och då fastnar jag totalt och slukar boken inom en dag om bara tillfälle ges🙂

    • 19 december, 2012 08:54

      Det är lite märkligt, oavsett kvaliteten på deckaren blir den oftast uppslukande…

Trackbacks

  1. Bokkalender 18 – på svenska « livet med andra ord

Skriv något här

