Skip to content

Bokkalender 3: utmaning

3 december, 2012

DSC01227

 

Årets största bokutmaning var nog när jag fastade från att låna böcker i våras. Efter det har mina lånevanor faktiskt ändrats en del men jag lånar fortfarande fler böcker än jag hinner läsa.

Den nya bloggbokutmaningen är Månadsmatchen där jag varje månad kommer läsa två böcker och ställa dem mot varandra. Först ut är Vegomyten och Eating animals. Vad passar väl bättre än att läsa om mat i december?

Bokkalendern är en sammanfattning av bokåret på bloggen med gamla och nya boktips.

Skriv något här

