Skip to content

Smygstart

21 november, 2012

 

Vem bloggar jag för och vad vill jag få ut av det? Ska jag fortsätta blogga eller ska jag lägga ner? Är det någon som läser det jag skriver? Frågorna är många, svaren är för tillfället få.

Jag smyger igång bloggen igen även om jag fortfarande inte riktigt vet hur framtiden ser ut.

Vad vill ni läsa om?

7 kommentarer leave one →
  1. 21 november, 2012 18:10

    Jag läser! Jag gillar att höra om ditt liv! Enkelt va? =)

  2. Jennifer Vestergård permalink
    22 november, 2012 22:51

    Jag läser också!

  3. Mikael permalink
    23 november, 2012 00:08

    Jag läser här och gillar vad du skriver. Förresten tänker jag att det viktigaste är att du skriver vad du vill – kanske lite om livet, kanske också regelbundet om ett tema som du är intresserad av. Läsaren ska komma förr eller senare.

  4. 24 november, 2012 17:17

    Jag förstår din fråga men du får inte sluta! Själv har jag varit tyst för jag har inte längre något att säga eller så är jag för lat.

  5. 27 november, 2012 10:11

    Tack för era kommentarer!

  6. Marty permalink
    4 december, 2012 10:47

    Lite sent svar på det här inlägget.. Men jag läser också!! Har funderat på din fråga, om vad jag vill läsa om.. Men kommer nog fram till att jag helt enkelt vill läsa det du vill skriva. Dina iaktagelser, tankar, ord.. Gillar julkalendern nu:)

Skriv något här

