Skip to content

Jonas Hassen Khemiri

13 oktober, 2012

Lördagsgäst i Tv4:s Nyhetsmorgon var idag Jonas Hassen Khemiri. Vanligtvis tittar jag inte på tv på lördagmorgnar men de få gånger jag gör det är det extra roligt med överraskningar som denna.

Hassen Khemiri verkar vara en lugn och väldigt klok person som funderar mycket på viktiga saker som språk och normalitet. Intervjun kan du se här.

Tv4-intervjun handlade bland annat om Khemiris nya bok – Jag ringer mina bröder – vilken han också pratat om i Gomorron Sverige och Babel under veckan men det har jag inte sett.

No comments yet

Skriv något här

