Skip to content

Vego-tips

23 augusti, 2012

Det är lite sommartorka här på bloggen. När jag inte läser spännande deckare, jobbar jag mig trött från morgon till kväll och orkar knappt ens fundera på språkbruket på radion, än mindre blogga om det. Därför blir det bara ett kort torsdagstips idag:

Vegomatsedel har flera av mina vänner tipsat mig om så nu sprider jag det vidare. Jag har bara hunnit kika på matsedlarna men är säker på att jag kommer laga från dem i höst. Bra tips även för de som äter kött men får panik när deras gäster säger de är vegetarianer.

No comments yet

Skriv något här

