Skip to content

Den digitala baksidan

28 juni, 2012

Jag läser att jag behöver öva mig på att stänga av under semestern och det är säkert klokt men när den ovan nämnda semestern tydligen styrs av Facebook börjar jag fundera på vem som egentligen äger mitt liv och bestämmer vad jag gör med det.

När jag sedan ser filmen The social network och tankarna bakom detta enorma sociala nätverk förvånas jag inte längre av våra förändrade internetvanor de senaste decenniet. Men om jag vill vara en del av allt det där är en annan fråga.

No comments yet

Skriv något här

