Utmaning!

 

Någon gång om året brukar jag utmana mig själv (avstå från något, ändra ett beteende, fasta eller vad man vill kalla det) under en avgränsad tid. Nu är det dags igen! Under de närmsta 40 dagarna ska jag försöka låta bli att låna böcker. Dels för att jag har många olästa böcker i bokhyllan och dels för att jag knappt hinner läsa de böcker jag lånar. Jag lovar rapportera om jag råkar falla för frestelsen, med undantag för kurslitteratur.

Vilken utmaning skulle du vilja prova i vår?

2 reaktioner till “Utmaning!

Skriv något här

