Skip to content

Veckans bild: vinter

19 februari, 2012

 

Den här veckan regnade vintern bort i Skåne men inte gråter jag för det, jag föredrar faktiskt den här typen av vårvinter framför den som andra verkar gilla.

Veckans bild är en fotoutmaning av och med Gabbe och Jonas och nu även Tabellarius. Kolla in deras bilder!
Nästa veckas tema är djur.

7 kommentarer leave one →
  1. 19 februari, 2012 13:16

    Idag är det här också varmt. Det kommer att se ut här precis så nästa vecka. Men just nu hade vi det litet annorlunda: Veckans bild som bevis.

  2. 19 februari, 2012 13:36

    Åhh vilken underbar bild! Får mig att sakna vinter-Skåne! KRAM

    • 19 februari, 2012 16:36

      Hur är vintern i Shanghai egentligen? Snö?

  3. 19 februari, 2012 22:12

    Djurtema nästa vecka!! Kul! Gillar jag!

  4. 20 februari, 2012 13:47

    Fint, men det får mig inte att sakna vinter-skåne 🙂 Och snöröjningen i Malmö var fascinerande dålig det året jag klafsade omkring där…

    • 20 februari, 2012 19:29

      Fördelen med att snön regnar bort är den försvinner direkt

Trackbacks

  1. Veckans bild: djur « livet med andra ord

Skriv något här

