Skip to content

Ett sött tips

29 december, 2011


Lånad bild med tillstånd från Söta saker 

 

I våras började jag följa bloggen Söta saker. Therésia Enborgs inlägg om alla möjliga söta saker är alltid inspirerande och livsbejakande och bilderna är det samma! Jag bläddrar gärna igenom hennes recept för att hitta något nytt att baka. (Om man inte gillar digitala recept kan man köpa Enborgs bakbok i närmsta bokhandel.)

Veckans fundering är om jag ska göra den här lingonmoussen till nyår.

4 kommentarer leave one →
  1. 29 december, 2011 11:26

    Lingon använder jag i en av mina favoritdesserter och det blir alltid uppskattat. ”Söta saker” – vilken förförisk blogg att besöka. För länge sedan ställde jag till med en fest efter det att jag framgångsrikt bantat ner mig och bjöd då på en dessertbuffé. Något som varken jag eller mina gäster glömmer.

  2. 29 december, 2011 17:26

    Men oj, vilket trevligt tips. TACK!

Skriv något här

