Skip to content

Veckans bild: vinnare

16 oktober, 2011

 

Efter att ha varit på soffjakt sedan i augusti har jag äntligen funnit en vinnare! Egentligen hade jag inte tänkt köpa just den här soffan (för den sprängde min budget med råge) men när den trevliga försäljaren upplyste mig om att de skulle sälja den för 50% i november slog jag till. Istället för en soffa som precis klarade budget kommer jag nu att få en soffa och en fotpall och ha 2500 kr över till roligare saker. Jag känner mig som en riktig vinnare!

Andra vinnarbilder från veckan som gått kan man se här.

Veckans bild är en fotoutmaning av och med GabbeJonas och Anna. Kolla in deras bilder!

Nästa veckas tema är ”på väg till jobbet/skolan”. Ett tema inspirerat av Josefin Casteryd.

9 kommentarer leave one →
  1. 16 oktober, 2011 21:48

    Känns bra när man gör sådana kap!! Grattis till det och en snygg soffa!! =)

  2. Marty permalink
    16 oktober, 2011 22:11

    Ja! Den blir jättebra!!

  3. 17 oktober, 2011 08:50

    Åh, vad nöjd du kan känna dig. Grattis!

  4. 17 oktober, 2011 10:45

    Snygg!

  5. 17 oktober, 2011 11:27

    Tack vänner!

  6. Jessica permalink
    19 oktober, 2011 11:07

    Får man fråga vad du hittade soffan?

  7. 24 oktober, 2011 20:11

    Fin soffa! Vilket kap 🙂

    • 25 oktober, 2011 13:26

      Jag är fortfarande otroligt nöjd och samtidigt förvånad över fyndpriset.

Skriv något här

