Skip to content

Vilken kiss-miss!

26 september, 2011


Smygfotad mobilbild 

 

Förra veckan skrev jag en debattartikel som inlämningsuppgift på kursen jag läser. I den nämner jag bland annat denna förpackning. Varför man bara översatt halva produktnamnet övergår mitt förstånd. Kan det här verkligen vara effektiv marknadsföring?

Annonser
2 kommentarer leave one →
  1. 28 september, 2011 21:32

    Haha, kul grej! De som översatte borde dock ha tänkt lite längre.

    • 29 september, 2011 18:37

      Min lärare kommenterade det med ”hahahahaha”. Jag instämmer.

Skriv något här

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: