Skip to content

Sommar och höst

15 september, 2011


… det mesta regnar bort … 

 

I början av sommaren gjorde jag en lista över böcker att läsa i hängmattan, på stranden och på regniga dagar under månaderna som låg framför. Det jag inte tog med i beräkningarna var att jag den första delen av sommaren ägnade all ledig tid att läsa så många danska böcker jag bara hann med innan jag flyttade från Köpenhamn. Inte heller tänkte jag på att hälften av böckerna var på ca 700 sidor. Därför förlängde jag boksommaren till några veckor in i september men nu får det vara slut.

Några av sommarböckerna får följa med in i hösten, andra släpper jag för stunden för att ge plats för nytillskott.

Skriv något här

