Skip to content

Jeg husker stadig!

9 september, 2011

Jag tittade på dokumentären om Hanne-Vibeke Holst på DR1 igår kväll och det slog mig efter en stund – när jag insåg att det inte fanns några undertexter – att jag inte behövde anstränga mig för att hänga med. För några månader sedan när jag hörde och pratade danska varje dag hade jag nog inte reagerat men nu kan det komma dagar när jag undrar om jag verkligen kommer ihåg något alls. Då är det roligt att slå på tv:n och förstå vad de snakker om!

Det var en bra dokumentär även om jag missade början. Någon som vet var man kan se den igen? Här finns bara klipp kvar… En annan bra sak med det här programmet var att jag fick inspiration och nya idéer till min C-uppsats. Men mer om det när det blir aktuellt.

No comments yet

Skriv något här

