Skip to content

Veckans bild: dröm eller verklighet

14 augusti, 2011

Skymingsljuset över havet är som en dröm – att lyckas fånga det på bild en faktisk verklighet.

 

Jag vill inte tro att tiden vid havet är över för den här sommaren och det är med blandade känslor jag har packat väskorna och nu reser mot Lund. Men det blå ljuset kommer alltid locka mig tillbaka.

Veckans bild är en fotoutmaning av och med Gabbe, Jonas och Anna. Kolla in deras bilder!
Mina gamla Veckans bild-bilder kan ni se här.

6 kommentarer leave one →
  1. 14 augusti, 2011 14:20

    Smärtsamt vackert!

  2. Bea permalink
    18 augusti, 2011 08:58

    Vackert! Välkommen tillbaka!

  3. 18 augusti, 2011 14:58

    {h, en sadan underbar bild! Ger mig en langtan till ett stort stilla hav!

Trackbacks

  1. Veckans bild: Vart är vi på väg? « livet med andra ord

Skriv något här

